FARAH NORDIN here, THANKS FOR VISIT && PLEASE, COME AGAIN ♥ YOU!!

Thursday, December 16, 2010

farah manja...awk??

Kehidupan farah selalu senang..mintak apa sure dapat..sampai ada kawan-kawan yang jelez..tapi niat xde pun nak buat orang jelez..dari kecik parents farah manja kan farah..& farah lambat dapat adik..dapat adik pulak laki..memang farah la yang di manja kan..so perangai pun macam budak-budak..orang yang kenal farah tahu la farah macam mana..dowg jugak tahu farah seorang yang manja, kuat merajuk & degil..korang macam farah x??hehehe..orang yang x kenal farah pun, ramai cakap, tengok muka pun tahu farah seorang yang manja..hahaha..betol kew??yang tu farah x dapat jawap..korang jew yang dapat beri jawapan..walaupun umur sudah 20 tahun..tapi perangai tetap x berubah..macam budak-budak..mungkin sebab farah dah terbiasa..korang caya x umur farah dah 20??hehehe..tapi ada sorang jew yang farah rapat & sayang, x manja kan farah..nak tahu sapa??BF farah..dye selalu cakap, ”x mau majuk dah besar”..”x mau perangai macam budak2 la dear”..”x mau la degil sangat”..”merajuk ye yunk, nanti dah abis merajuk text or kol i ye sayang” ..”yunk x mau merajuk lama-lama, nanti i rindu” ..”ala comel nya muka merajuk” .. hahaha.. banyangkan la..mood tengah majuk..tapi bila dengar dye cakap macam pun, rasa nak gelak, & x jadi merajuk..kekadang dye pujuk jugak..so bila farah merajuk dengan dye memang x lama..sebab hari-hari dye akan text farah & teman farah..dye jugak la tempat farah mengadu semua..bila dye x de, meti sunyi..meti akan tercarik2 dye..hahaha..sebenar nya apa yang dye buat tu bukan bermaksud dye x sayang farah..tapi dye x mau manja kan farah..x mau jadi macam budak, sebab farah dah besarkan.. dye nak farah jadi seorang yang matang.. betol kew??hehehe..apa pun farah happy & bahagia dengan dye!!bye


12 comments:

Cik Gallus Gallus said...

manja plus cute ;D

fArAh!! said...

@ Cik Gallus Gallus::hahaha..manja itu comel

adan said...

manjanye die... hehehe..
semoga hubungan korang berkekalan.. ^_^

fArAh!! said...

@ adan::hahaha..thankz yew..AMIN!!

una said...

sy tak manje, sy garang ! hehe

fArAh!! said...

@ una::una ganas..takut..

Syed Hilmi Syed Yahya said...

manje..?? perangai mcm budk kecik..??... klau cm 2 bagus ar,,,syed x de geng nk main guli ngn teng-teng nie..hehehe

cik helena said...

cikhel pun manje..hahaha!dak aih.. t__t

manje bukan gedik kan..

FATIN SYAFIQA said...

auw~ sweeet la you guys! ^_^

fArAh!! said...

@ Syed Hilmi Syed Yahya::OK nnti farah jdi kwn mai guli syed k.farah pun xde kwn nak main masak-masak.nnti syed jdi ayah farah tau..haahahaa

fArAh!! said...

@ cik helena ::yup MANJA, bukan GEWDIX!!manja COMEL..hahaha

fArAh!! said...

@ FATIN SYAFIQA::thankz..