FARAH NORDIN here, THANKS FOR VISIT && PLEASE, COME AGAIN ♥ YOU!!

Thursday, December 23, 2010

MERAH itu menawan..

hai reader..
tajuk "MERAH itu menawan!!"..
betol kew "MERAH itu menawan!!"??
hahaha..
tapi bagi farah..
korang kasi jew benda yang berwarna MERAH, sure farah akan cakap wah cantik nya, gila menawan..
hahaha..
sebab farah nie agak tergila-gilakan warna MERAH..
orang cakap, farah memang sesuai pakai baju warna MERAH sebab farah putih..
cuba kalo farah hitam, meti hodoh kan pakai warna MERAH..
hahaha..
farah nak cakap tu pandang kiri kanan!!!
ooppsss!! sori la kalo ada yang terasa tu..
farah x bermaksud nak kutuk u all tau..
korang pun meti akan kelihatan cantik & handsome bila memakai baju warna MERAH..
gila HOT..hahaha..HOT kew??owh NO!!
hehehe..
hari ni farah pakai baju MERAH g keje!!
saja nak kecoh kat sini..
hahaha

6 comments:

aisya said...

saye pun suke merah jugak!

=)

chuu said...

hehe.,xpe la., tp ape2 pon chuu mmg suke merah ^0^

FATIN SYAFIQA said...

haha. fatin pun suka merah. tp kalau naik kat pipi tak suka lah. hehe

fArAh!! said...

@ aisya::wah same2..merah itu menawan kan!!

fArAh!! said...

@ chuu::hehehe..sma la dear..

fArAh!! said...

@ fatin syafiqa::merah itu menawan..kalo naik kat pipi lagi menawan..dari jauh org dah nampak.hehehe