FARAH NORDIN here, THANKS FOR VISIT && PLEASE, COME AGAIN ♥ YOU!!

Sunday, May 8, 2011

SELAMAT HARI IBU

Assalamualaikum..

8hb may..merupakan hari ibu..so rasa nya tak adil la kan kalau tak de entry untuk Hari Ibu..& rasa nya mesti ramai yang buat entry pasal hari ibu..terasa semangat tak terkata sangat menaip entry pada kali ini..huhu..


Ibu, mak, mama, umie & bermacam lagi panggilan yang telah diberikan kepada seorang wanita yang sangat mulia di atas muka bumi ini..sangat tinggi darjat seorang ibu di dunia ini..sejahat & sekejam mana pun ibu kita, beliau tetap ibu kita, tetap orang yang telah melahirkan kita di dunia ini..apa yang ibu kata kan itu lah yang terbaik untuk diri kita.. jangan lah kita membantah kata ibu..dia la ibu, mak, mama, umie kita untuk selama nya..tiada orang lain yang mampu menggantikan tempat mereka..& yang paling penting, surga seorang anak di bawah tapak kaki ibu..maka kita perlulah menghargai semua pengorbanan yang telah beliau lakukan demi kita..hargai & sayangilah mereka selagi mereka hidup..


ibu,
Terima Kasih yang tidak terhingga kepada Ibu kerana telah berjaya mengandungkan kita selama 9 bulan 9 hari dalam kandungan, kemana-mana pun ibu sanggup membawa kita di dalam perut.. ibu juga telah memberi kita peluang untuk melihat dunia sehingga sanggup mempertaruhkan nyawa ibu sendiri..Terima Kasih Ibu!!ibu telah menjaga & mendidik kita daripada kecik hingga la dewasa kini..terlampau banyak pengorbanan yang telah Ibu lakukan demi kita..mencarik rezeki memberi kita makan, menghantar kita ke sekolah, memberi segala kemahuaan yang kita ingin kan selama ini..bila kita merajuk ibu jugak yang telah pujuk kita..ibu jugak la seorang doktr bila kita jatuh sakit..terlampau besar pengorbanan yang telah dilakukan oleh ibu..tiada istilah penat dalam kehidupan seorang ibu, kerana ibu akan lakukan apa pun demi anak-anak nya..kira anak adalah nyawa bagi seorang ibu..TERIMA KASIH IBU..jasa mu akan dikenang hingga akhir hayat..kerana setiap yang ibu lakukan tidak akan mampu kita membalas nya..kerana semua nya tidak ternilai walaupun dengan wang ringgit..semoga ibu sihat & sentiasa happy..I LOVE YOU IBU.. 

SELAMAT HARI IBU..

6 comments:

rabiatulpaid said...

aww,lovely.

yaya_flanella said...

i love you too anakku. ;)

aLi + sHa said...

w0y x semestinya ma ngandungkn k0 9 bulan 9 hari k.. mcm afiqah aku ngandungkan dia 10 bulan 6 hari k.. ehehehehe...

fArAh!! said...

@ rabiatulpaid::hehehe

fArAh!! said...

@ yaya_flanella ::hahaha..yaya main owh

fArAh!! said...

aLi + sHa ::ah suka hati aku la..org biasa 9 buln 9 hari..anak ko tu terlbh buln