FARAH NORDIN here, THANKS FOR VISIT && PLEASE, COME AGAIN ♥ YOU!!

Tuesday, March 20, 2012

22 years old

Assalamualaikum 


kepada yang sudah tahu, atau pun yang tidak tahu langsung.. tanggal 3 March lepas, farah telah pun menyambut hari kelahiran yang ke 22 tahun..tahun 2012  maka cukup la umur farah yang dulunya 21 kita bertambah lagi 1 angka menjadi 22 tahun..rasa mcm tak percaya je yang farah dah 22 tahun..dah tua rupanya farah ni..ingatkan muda lagi..tapi angka bukan la persoalan nya..yang penting awet muda ok!!& farah telah pun masuk umur dan golongan yang harus berkahwin..hahahhahhaa..

on my big day, i felt so happy..
i am so grateful to have my parents,my sibling, & friends beside me on my dayyy. thank you so much guys and i appreciate it a lot..


Alhamdulillah, farah bersyukur kepada Allah telah panjangkan usia farah untuk teruskan kehidupan yang penuh dengan dugaan ini..semoga Allah pelihara akhlakku, maruahku dan keperibadianku.. dan bimbing aku ke jalan yang diredhai-Nya, Insyaallah aminnnn.



btw, terima kasih pada semua yang telah bagi ucapan selamat pada farah..tak kira lah dekat phone, facebook, and etc.. i really appreciate that.. dan pada semua yang dah bagi farah birthday gifts..just so you know people, i am so happy to received your wishes and birthday gifts.. 


dan doaku agar Kau panjangkan usiaku, pelihara diriku, bimbingku kejalan yang lebih diredhai.. semoga tahun ni aku lebih tabah menjalani segala dugaan yang akan datang.. semoga apa yang aku telah lalui memberi aku pengertian hidup yang lebih berguna..AMIN 




 kek from my famly..


cup cakes

No comments: