FARAH NORDIN here, THANKS FOR VISIT && PLEASE, COME AGAIN ♥ YOU!!

Tuesday, December 7, 2010

bersukan!!

hai reader sekalian..
selamat malam farah ucapkan..
dah dinner??


Bersukan??
Napa tajuk macam tu??
Sebabkan...
Semalam farah g gym dengan bff farah zuryn..
&& tadi petang pulak farah g jogging..
Korang caya x??
Hahaha..
korang kena caya ok!!
Tadi jogging sorang-sorang jew..
Even xde teman, farah gagahkan jugak..

Korang nak tahu x bila last farah bersukan & jogging..
Last farah g jogging, awal tahun lepas time kat poly..
Last bersukan, main futsal, awal tahun lepas jugak..
Yang lain masa farah dipenuhi dengan tido..
Gila lama kan x bersukan..
Korang dah bersukan belum??
Kalo belum, esok pergi bersukan ok..

Nak tahu x napa farah jogging semua nie??
sebabkan farah asik sakit, so asik jumpa doktor lor..
Pa2 farah cakap dengan doktor farah selalu sesak nafas bila malam, sedangkan sebelum nie x penah pun..
Pa2 macam-macam la soalan yang ditanya oleh doktor..
Nie perbualan kami yang farah masih ingat sampai sekarang..

Doktor::dulu kamo penah x aktif dalam sukan??
Farah::penah..
Doktor::sukan apa??olahraga kan??lumba lari semua kamo masuk??
Farah::haah dulu la zaman sekolah rendah & menengah..
Doktor::kalo saya cakap, punca utama sebab benda-benda tu macam mana??
Farah:: *diam x terkata, buat muka blur..
Doktor::dulu kamo aktif dengan sukan, tapi sekarang kamo stop semua sukan tu tiba-tiba..
Sukan elok untuk kesihatan..saya rasa dulu time kamo aktif, kamo x alami semua nie...so saya sarankan awak kembali aktif dengan sukan..bukan terus kembali berlari jauh2, laju2 macam dulu..tapi pergilah berjogging, gym, apa-apa aktiviti la..ok??
Farah::ok doktor..saya cuba..

So farah pun tekad untuk pergi jogging or pergi gym..
X kisah la sorang-sorang pun..
Sebab kalo farah sakit pun sorang-sorang..
Mungkin ada orang yang akan teman bila sakit..
Tapi mereka x kan rasa kesakitan tu..

Nota kaki::untuk semua reader yang disayangi..mari la pergi bersukan..sukan elok untuk kesihatan tau..

8 comments:

fatin hanani said...

haha jom2 kita p dua hee
p gym...
hahaha
bg naik otot heee

ehem2 haedr baru kah??hehe

fArAh!! said...

@ fatin hanani::jom2 g berdua meh..
hahaha..longgrkn otot2 yang dah kematu..

hahaha..header 2..RAHSIA..diam2..

Sepi tanpa mimpi said...

wah, lamanya tak bersukan! :)

fArAh!! said...

@ sepi tanpa mimpi::hahaha..mmg sngt lame x bersuka..so mri kite bersukan ok!!

twinkle twinkle said...

selalu plan nk g jog,,tp selalu terbantut je hajat tuu,,huaa

Phat said...

nape x ajak phat hehe ;-)

fArAh!! said...

@ twinkle twinkle::dh plan bagus..tpi terbntut tu x bgus..haha

fArAh!! said...

@ phat::bhye ajk..kng ada kene kejr dgn bina org!!