FARAH NORDIN here, THANKS FOR VISIT && PLEASE, COME AGAIN ♥ YOU!!

Wednesday, January 26, 2011

Hidup ini umpama roda…
Kadang-kadang kita di atas & kadang-kadang kita di bawah..
kerana kehidupan kita nie seakan berputar..
mungkin hari nie kita berada di atas, berdiri megah, sehingga buatkan kita lupa diri, sombong..
dan mungkin 1 hari nanti bila kita di bawah, jatuh kesusahan, baru kita akan tersedar & menyesal..

Hidup ini penuh dengan ujian & dugaan..
setiap apa yang berlaku ada hikmah disebalik nya..
jangan sesekali salah kan takdir..
Harungi setiap ujian & dugaan dengan senyuman, hati yang terbuka & redha dengan apa yang berlaku kerana dipenghujungnya nanti akan muncul kebahagiaan yang tidak terhingga..

10 comments:

cacing said...

betul2... hidup ni bagaikan roda.. kejap atas.. kejap baah... lama2 jadi mabuk... heeee.....

p/s - just be who you are. =)

fArAh!! said...

@ cacing::yup2..tak mabuk sngt la..bukn kene pusing..hahaha

him said...

aku arap aku nan am dpt happy ending sperty ending ayat ko...
amin... ^_^

fArAh!! said...

@ him::hrp ko ngn am akan muncul kebhgian yg tak terhingga..tapi tu semua balsn dari setiap perbutn dri apa yg kita buat..

Alan said...

hidup kalau takde cabaran, tu bukanlah hidup namanya huhuhu..

SeoHwa said...

memeang btul...
biasalah kehidupan kita nie bkn semuanya nk senangkan!

FATIN SYAFIQA said...

Huhu. Teringin nak dpt kehidupan yg sederhana je dlm segala segi (:

fArAh!! said...

@ Alan::yup2..hidup penuh dengan cbrn..kita kene sbr laluinya..

fArAh!! said...

@ SeoHwa::yup2..hidup mmg mcm nie..apa pun kene lalui ok!!

fArAh!! said...

@ FATIN SYAFIQA::hidup sush, sederhna atau senng..semue 2 kita kene tetp hargai..