FARAH NORDIN here, THANKS FOR VISIT && PLEASE, COME AGAIN ♥ YOU!!

Monday, February 14, 2011

Anniversary??setahun sudah..


Assalamualaikum..

Anniversary??erm sesuai ke untuk couple atau hanya layak untuk orang yang sudah berkahwin..tak kisah la..yang penting farah nak bagitahu jugak hubungan farah dengan en bf sudah setahun..mesti ada antara kalian yang bercakap dalam hati"eleh baru setahun dah nak kepoh".. awak, awak sekalian..farah bukan nak kepoh ok, takde niat pun.. cume nak hargai sahaja!!jangan sangka buruk..tak baik..

ok,ok mari ke tajuk semula!!wah tidak di sangka-sangka akhir nya hubungan kami sampai setahun jugak..setelah macam-macam benda yang kami terpaksa lalui untuk terus bersama.. Jujur farah cakap, farah sendiri pun macam tak percaya yang hubungan kita orang dah sampai setahun..terasa macam baru je lagi..mimpi kah??tidak sama sekali..

tapi yang penting en bf yang wish dulu sebelum farah..bermakna beliau ingat tarikh penting untuk kami berdua..en bf pun dah banyak berubah, bukan macam dulu ok, sangat ketara beliau yang dulu dengan sekarang..en bf jugak sangat penyabar & tak suka gado..i like ok!!


i love u!!

12 comments:

Aida Zafirah said...

happy anniversary...:)

farah said...

@Aida Zafirah:: thankz..

Unknown said...

happy anniversary ! :)

Miss Nina said...

happy anniversary dear :)

farah said...

@ .izzatul.hazwani. ::thankz..

farah said...

@ Miss Nina::thankz yunk..

cikfatyn said...

HAPY ANNIVERSARY FARA (:

farah said...

@ cikfatyn::thankz dear

yaya_flanella said...

bestnya.. nak jugak.. doakan eh.. :')

farah said...

@ yaya_flanella::yaya, bila dah setahun memang best..tapi dugaan yang kena temph, yang tak best..sure mesti doakan tok yaya & kecik..

Yaya said...

semoga berbahgia farahhh!!!

farah said...

@ yaya::ok..thankz..