FARAH NORDIN here, THANKS FOR VISIT && PLEASE, COME AGAIN ♥ YOU!!

Thursday, April 7, 2011

keliru dengan perasaan sendiri..

bile hati sudah tidak tenang, pikiran pula bercampur aduk dengan semua perkara yang dah berlaku..sehingga membuatkan diri hilang kawalan.. blog la tempat yang akan di cari untuk menaip & meluahkan semua benda yang tersimpan selama ini..mungkin tahap kesabaran untuk menyimpan nya sendiri, tidak terdaya lagi..


serius farah cakap, farah benci dengan perasaan farah sendiri sekarang ni..perasan yang bercampur aduk..perasaan sedih tapi paksa diri untuk gembira dan ketawa..perasaan sedih, tapi tak mampu menangis..ingin menangis tapi ego menguasai diri sehingga menyababkan ia nya tidak mengalir..realiti nya dalam hati kecewa & menangis meronta-ronta.. menyembunyikan perasaan sebenar yang tersimpan didalam hati..tapi orang lain tetap merasakan akan sesutu perasaan & perkara yang sedang di sembunyikan..meraka cuba untuk memberi andaian..andaian mereka sangat tepat..walaupun anda memahami perasaan farah tapi sorry, farah tetap menidakan perkara tersebut..sorry kerana farah berpura-pura untuk senyum & ketawa..sorry kerana farah tidak berterus terang..


perasaan benci & sayang..dua perasaan yang yang membawa maksud yang sangat berbeza.. daripada sayang tiba-tiba dengan sekelip mata berubah menjadi benci..kanapa perlu ada perasaan macam tu??kenapa farah??betul ke itu perasaan benci??atau itu hanya perasaan sayang, tapi bila dah marah yang teramat sangat & ingin melupa kan terpaksa cakap benci!!ah mungkin jugak..tapi jujur cakap farah sangat tak suka perasaan tu..sehingga membuatkan farah yang benci pada diri sendiri..tak de sapa yang betul-betul mengerti akan perasaan farah, kerana farah sendiri tidak menyerti akan perasaan farah sendiri..


dengan sekelip mata nya ramai yang farah benci dengan tiba-tiba..kenapa??kerana silap farah atau pun silap mereka..sehingga farah tidak dapat terima, tidak dapat maap kan, menjadi dendam dan benci..


p/s:kepada awk2 sekalian..farah tak tahu la perasan farah sendiri..sedih memikirkan kalian..tapi farah dah penat untuk terhegeh-hegeh..hope korang akan memahimi perasaan farah sebenar & kenapa farah macam ni satu hari nanti..



13 comments:

Unknown said...

kadang2 kite perlu bersendirian untuk memuhasabahkn diri...

ketenangan pasti milik kamoo...

farah said...

@ azana::thankz dear..i try tok muhasabah diri..mencarik ketengan..

yaya_flanella said...

banyakkan bersabar ye sayang :)

farah said...

@ yaya_flanella::yup kesabaran tu sangat penting walaupun dah tak mampu bersabar

Syahida Baharuddin said...

biase la tu...kadang2 memang kite xphm dgn diri kita sendiri..
tp setiap perkara yg berlaku mst ade sebab...

farah said...

@ ☆aDihAys☆ ::yup2 setiap yang berlaku mungkin ada hikmah..

Mat Ganu said...

kesedihan ari ini adalah kebahagian yg tiada pd hari esok...insyaALLAH.

farah said...

@ Mat Ganu ::thankz..hope mcm tu la..AMIN!!

ILA HonEyBuNNy said...

jangan sedih2....banyak bersabar yer.....y pahit tetap akan manis jua...;-)

Lydia Miza said...

jgn la bersedih.kuatkan hati..bersabar.moga Allah beri jln utk farah

Lydia Miza said...

jgn la bersedih.kuatkan hati..bersabar.moga Allah beri jln utk farah

farah said...

@ HonEyBuNNy::sedih sangat..tapi sekrang dah ok la..hope bila yang pahit menjdi manis,bende tu akan terus kekal..AMIN

farah said...

@ Lydia Miza(Aidyl Azim)::tetap sedih..apa pun memang try untuk kuatkan hati untuk terus temph dengan ujian yang dtg..hope Allah bagi jln penyelesaian yang terbaik untuk farah..AMIN