FARAH NORDIN here, THANKS FOR VISIT && PLEASE, COME AGAIN ♥ YOU!!

Sunday, November 6, 2011

Salam Aidiladha

Assalamualaikum..


lama sungguh rasa nya farah tak update blog..apa pun syukur alhamdulillah kerana farah masih mampu bernafas dan bertemu aidiladha pada tahun ini..di kesempatan ini juga farah ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha..Maaf Zahir dan Batin..andai farah ada terkasar bahasa selama farah berblog..semoga raya aidiladha kali memberi seribu makna yang terindah buat kalian semua..lakukan lah apa pun pengorbanan yang kita mampu lakukan selagi hayat..




Salam Aidiladha buat semua dan Selamat Menjalani Ibadah Korban


JOM LAYAN GAMBAR..








abis dah..bye

5 comments:

nieysa:) said...

selamat hari raya aidiladha ! (: hehe

Ku Azhar said...

dia pijak je kepala lembu 2??? gle kureng tul la pakcik 2...mne ade org pijak sekarang..org ikat ..huhu...slmt ari raya..

fArAh!! said...

@ nieysa: selamat hari raya aidiladha jugak..

fArAh!! said...

@ Ku Azhar::hahhaha..lembu tu degil sngt..selamat hari raya jugak..

model pakaian muslim wanita said...

salam kenal dari saya,,sukses yahh dengan postingan nya