FARAH NORDIN here, THANKS FOR VISIT && PLEASE, COME AGAIN ♥ YOU!!

Thursday, February 23, 2012

My New Niece

Assalamualaikum


terasa lama sangat tak menaip panjang & banyak sebenarnya cerita yang ingin di kongsi kepada kawan2 pembaca semua, tapi di sebabkan farah busy study dan keadaan internet di sabak bernam yang terberapa nak laju, so tak tercapai la hasrat ingin menaip blog farah yang usang ini.. Apa pun farah nak ucapan kan syukur allhamdulillah kerana Allah masih memberi nyawa dan peluang untuk farah hidup dan berubah menjadi seorang insan yang baik dari segala aspek, insya Allah..


Syukur allhamdulillah juga,kerana akhir kakak ipar farah telah selamat bersalin anak sulong beliau yang berjantina perempuan. Beliau bersalin secara normal dekat Hospital Selayang, pada pukul 11.40 malam pada 17/2/2012 (Jumaat)..



serius comel ok..baby kan, mana ada tak comel..betol tak??nama beliau "Nor Airis Nisrina Binti Mohd Ismail"..muka dia putih..serius comel sangat..hari tu farah balik sungai buloh dapat la pegang-pegang & kiss pipi dia..suka-suka..


sekarang jumlah ahli keluarga farah sudah bertambah satu lagi..& jumlah anak buah farah pun makin bertambah, anak sendiri je belum lagi hehehe..dulu anak buah farah dua orang, kini menjadi tiga dan ketiga-tiga nya perempuan tau..makin bertambah la jumlah perempuan dalam keluarga farah..




2 comments:

Admin said...

congrates aunty farah

mohd ismail said...

Salah hospital la plak..haha.