FARAH NORDIN here, THANKS FOR VISIT && PLEASE, COME AGAIN ♥ YOU!!

Sunday, January 30, 2011

aktiviti hari ahad

hai reader..semalam farah & fmly balik rumah lagi satu at sg buloh..& tadi macam biasa ar pulang semula rumah putrajaya..coz sok farah & fmly nak kerja..kecuali adik la tak sekolah..tapi b4 balik kita orang g singgah the store sebab my mom nak tukar baju yang dye beli semalam..sementara tunggu my mom tu..farah & akak tengok2 tudung..even farah nie free hair, tapi tangan nie sangat gatal nak membeli tudung..untuk apa beli pun tak tahu.. sedangkan tak pakai pun..tapi yang penting my mom bayar..hahaha..

tudung & inner yang farah beli..


ok settle jew beli tudung terus gerak ke kereta & menuju ke destinasi seterusnya klang..bukan untuk berjalan-jalan ok..tapi pergi rumah anak abang ma, kak effa ada makan-makan..farah & famly jarang pergi klang, apa lagi sesak la..sesat bukan setakat ke barat jew, ke timur, ke selatan abis sesat..hahaha..dah la dengan jalan kat klang yang sesak & banyak kereta nya..memang agak bosan la kan dok dalam kereta tak sampai-sampai..anak buah farah pun dari tak tido, sampai dah tido lena dah..

tapi akhir nya kami jumpa gak..sampai dalam kul 4 lebih..salam semua terus makan..banyak la jugak makanan yang ada siap ada bbq ok!!hehehe..suka2..ye la sapa yang tak suka dapat makan free kan..

pix my mom bersama tuan rumah & mak su

bbq
pix anak buah farah, try tudung dye..

setelah perut telah dipenuhi dengan makanan..pulang ke putrajaya..sampai putrajaya dalam kul 7..mandi, mkn & on9..hehehe.. now masa untuk tido..sok blogwalking lagi..nite..

6 comments:

Aida Zafirah said...

comel lah anak buah farah....:)

http://aidazafirah.blogspot.com/2011/01/challenging-journey.html

fya zainal said...

ala comelnya c kecik tu pakai tudung
mata bulat~

sHa NorDiN said...

wah mak su pn ada ke semlm... ehehehehe.. ingat fmly kita je... sdp ker bbq tu? c0meynya My LuvLy niece pakai tudung... tp perut buncit la.. ehehehehe...

farah said...

@ Aida Zafirah::hehehe..dye memg comel..

farah said...

@ fya zainal::yup2 si kecik tu mmg comel..

farah said...

@ aLi + sHa::mak su ada..cik rahmat pun ada..meti ar sedp..ayip asik mkn jew..zana pun beli tudung, tu sibuk nak try..