FARAH NORDIN here, THANKS FOR VISIT && PLEASE, COME AGAIN ♥ YOU!!

Thursday, January 20, 2011

hai reader yang di sayangi..
selamat pagi semua..sihat tak??harap semua nya sihat..pagi-pagi lagi farah dah rajin nak post entry..mungkin pagi khamis nie sangat-sangat indah kot tu yang rajin..indah kew??indah sangat!!*padahal mood bengang kena datang kerja!!perjalanan ke tempat kerja hari nie tidak terganggu, jalan sunyi & tak sesak dengan kereta seperti hari biasa ok!!*mood happy..so sampai ofis pun cepat..sampai jew cepat, tapi tak dapat masuk jugak!!*mood geram!!Hhari nie abang-abang polis pun tak bertugas..abang kew??hahaha..bukan pak caik polis ok!!mereka curik tulang!!

sebenarnya tujuan nak post entry pagi nie sebab nak bagitahu..yang hari nie farah TAK CUTI!!farah KERJA!!rajin kan farah??rajin sangat, dah bangun pun g sambung tido kat sofa depan pulak...pelik tak farah tak cuti??tak yah pelik ok!!farah kerja kat company swasta & company cina..pekerja kita orang pun tak ada INDIA!! so kami tak amik cuti THAIPUSAM.. SEBAB??????kita orang nak cuti tahun baru cina LEBIH!!*mood happy balik..so kepada mereka yang bercuti..SELAMAT BERCUTI..tapi tak payah tanya farah cuti wat apa!!sebab farah tak cuti..hehehe..bye

4 comments:

yott said...

hari ni selangor cuti..la la la la..;)

fArAh!! said...

@ yott::farah kerja kat selangor jugak..tapi kita orang x cuti!!

Yuni Aisyah said...

haha..rajin dlm terpaksa..:P

fArAh!! said...

@ Yuni Aisyah::hahaha..mmg pun rajin dalam terpaksa..