FARAH NORDIN here, THANKS FOR VISIT && PLEASE, COME AGAIN ♥ YOU!!

Thursday, February 10, 2011

adakah aku akan dicampak jauh-jauh??

Assalamualaikum & Selamat petang..


menulis entry dengan keadaan ketakutan  & air mata mengalir..ok tipu jew air mata mengalir tu..mana mungkin air mata mengalir..apa sebab pulakan??tengah bahagia mana boleh sedih-sedih..kang air mata mengalir betol-betol, orang cakap farah gila pulak..betol tak??hahaha..tapi yang penting sekarang, air mata belum sampai mengalir lagi sebab tajuk diatas..cume ketakutan sahaja menyelubungi diri..betol ke ayat farah ni??ah hentam ar..


ok berbalik pada tajuk utama, seperti diatas..adakah aku akan dicampak jauh-jauh??persoalan, yang farah masih tertanya-tanya sampai sekarang & belum terjawap lagi daripada pihak syarikat atau sesapa pun..semua masih berdiam & tak dapat bagi apa-apa kata putus..jauh mana farah akan tercampak??jauh daripada famly jew, masih dalam Malaysia..farah tercampak jauh-jauh bukan bermaksud farah dipinggirkan atau dibuang daripada syarikat..tapi disebabkan syarikat tempat farah kerja ini akan membuka cawangan di Sabah & Johor Bahru..& hanya farah & bos sahaja yang tahu uruskan bahagian ADMIN yang lain memang tak tahu..so salah sorang daripada kami terpaksa dihantar ke cawangan Johor Bahru & Sabah untuk menguruskan bahagian ADMIN disana..tapi bos memang tak mungkin akan dihantar ke cawangan lain la kan sebab dekat setiap cawangan dah ada bos..so memang farah la yang akan kena hantar..


oh TIDAK!!tak rela!!serius cakap, farah masih belum bersedia untuk dicampak jauh-jauh..mungkin bagi korang Sabah-Putrajaya & Johor Bahru-Putrajaya tu tak jauh, dekat jew..tapi bagi farah sangat jauh ok..kalo tercampak dekat Johor Bahru tu mungkin, masih boleh hidup la kan, sebab kampung farah pun kat Johor & ada mak cik yang duduk Johor Bahru..tapi kalo dekat Sabah macam mana??memang tak de sapa-sapa la kan..adoi, pening pikir..now semua GM cawangan tengah traning dekat sini..silap,silap bila dorang abis traning je, farah kena ikot dah..ish tak mau la..mungkin farah kena ikot terus, untuk jaga ADMIN cawangan tersebut atau hanya datang untuk ajar pekerja baru bahagian ADMIN sahaja..erm 

mintak-mintak stay sini jew..AMIN!!

12 comments:

Anonymous said...

abiss ler

fArAh!! said...

belum abis lagi..

♥cik cahya♥ said...

cian dia. byk2 brdoa la yew. tp best la trnfer kt sbah. dpt pglaman tu. hehe ;D

fArAh!! said...

@ ♥cik cahya♥::mmg cian dye..yup2 tgh doa la nie..tak nak kene trnsfr..

aLi + sHa said...

ahahahahaha.. apa slhnya g sabah... al0ng pn pernh b'dikari keje kt sabah.. mn th bila k0 g sabah nanti jmpa j0d0h kt sana gak ke... ehehehehe.. jgn marah na...

fArAh!! said...

@ aLi + sHa::agak2, mmg mcm akn tercmpk dekt sne jew..
woi gurau KASAR!!

aQbukanPuteriKepadaRaja said...

hahahahahahaha...
farah nanT g sabah...
mesT suka punya...
wak2 nie la kena ambil peluang tengok negeri orang... banyak tempat menarik... orang pun ramah2 tau... nanT g sabah.. cari lah sy 2k jadi pemandu pelancong...

fArAh!! said...

@ aQbukanPuteriKepadaRaja::mmg la kene amik peluang, tapi tak sedia nak tingglkn semua yg ada dekt cnie..kalo kene hntr sne..nak dok mana semua..

yUmIyUrI said...

pegi sabah la yunk. . plizz2. .

fArAh!! said...

@ yUmIyUrI ::yunk, i tak de sapa2 la kat sana..u je la kwn sabah..tapi u dekt sini..bukan dekat sabah..

yUmIyUrI said...

hihihi. .nnt raya i balik sna ..leh jumpa ue. .sabah seronok btul . .cari ja pengalaman sana . . :))

fArAh!! said...

@ yUmIyUrI ::u balik sana pun bukn sellu la yunk..kng i tak de kwn jugk..